Välkommen på Opalkyrkans julkonsert den 18 december! Soul- och popartisten Boris René är gästartist på konserten. Det kommer att bjudas på allt ifrån svängiga gospels till stämningsfulla julsånger.

Temat i år för konserten är ”Välkommen hem”. Vi kommer att ha två konserter, en kl 17:00 och en kl 20:00 i Opalkyrkan.

Eftersom Folkhälsomyndigheten har kommit med nya restriktioner för samlingar med över 100 personer, följer församlingen det och det innebär att man som besökare på konserterna kommer att behöva visa upp vaccinationsbevis för att komma in.

Biljetterna kostar inget men man måste boka biljett, så vi vet hur många som beräknas komma på de olika konserterna. Vi kommer max kunna ta in 300 personer per konsert. Och det är först till kvarn som gäller.

Boka biljetter gör man genom att skicka ett mail till julkonsert@opalkyrkan.se och skriver vilken konsert man vill gå på, hur många personer och ett telefonnr så vi kan nå er om det skulle behövas. Det går också att skriva upp sig på listorna som hänger på anslagstavlan på kyrktorget i Opalkyrkan.

Biljetter kommer att delas ut i förväg, eller i kyrkan före konserterna.Välkommen!

Hoppas vi ses!

Kategorier: Nyheter